9 en 10 juni - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 9 en 10 juni - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

9 en 10 juni

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

10 Juni 2015 | Nederland, Hattem

Dinsdag 9 en Woensdag 10 Juni, zon pas na 16.00 , veel wind uit het noorden, het was koud.

V: 10.00 Rheden
A: 15.30 Hattum

Het weer is niet geweldig vandaag, er staat een vieze koude wind, windkracht 5.
Het vaarde toch wel lekker met de stroom van de IJssel mee gaan we als de rook.
De bedoeling was om in Deventer te gaan liggen, maar we gingen zo lekker dat we besloten door te varen naar Hattem.
Dit is zo’n mooi plaatsje, iedere keer als je hier komt kijk je toch weer je ogen uit, leuke aparte winkeltjes, drie musea hebben ze hier, en dat voor zo’n klein plaatsje.
Dan is er ook nog de mooie kerk, de stadspoort en de molen waar nog graan gemalen wordt.
En natuurlijk veel horeca en overal is het eten en ijs heerlijk.
We blijven morgen nog een dagje

• 10 Juni 2015 - 22:55

Daan En Tineke:

Hoi, Leuk Hattum!!

Wij waren er met hemelvaart, het is inderdaad een heel leuk plaatsje!

Jullie gaan wel snel zeg als je zo doorgaat ben je zo weer terug.

Zag nu pas dat je toch een reisverslag maakt, ik ga jullie weer volgen.

Goede vaart Daan en Tineke

• 10 Juni 2015 - 23:55

Marten En Renske Elzenga:

Hallo Jacob en Gerda,
    Ja inderdaad is Hattum een mooi plaatsje. Wij zijn een tijdje geleden er ook geweest en hebben de molen bezichtigd. Renske heeft cakemeel en pannenkoek meel gekocht. Ook zijn we bij het bakkerijmuseum geweest. Nog veel plezier en behouden vaart.
    Hartelijke groeten Marten en Renske

• 11 Juni 2015 - 06:37

Ronald:

Hoi moeders,

Al een flink eind op weg zeg! Ik dach, die hangen nog ergens rond de Kaag.
    Jammer dat ik nu pas lees waar jullie zitten, want ik was gisteren nog in Deventer en had wel even door kunnen rijden naar Hattum voor een bakkie. Veel plezier nog en uitkijken voor poep en grote boze boten. Niet te veel ijsjes eten en (te) lang op het dek blijven zitten hè.
    X Ronald, Maartje, Koen & Rik