11 juni - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 11 juni - Reisverslag uit Zwartsluis, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

11 juni

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

11 Juni 2015 | Nederland, Zwartsluis

De woensdag was een heerlijke dag, prima temperatuur.

donderdag 11 juni 2015

V: 9.45 Hattem
A: 13.45 Zwartsluis met een tussen stop in Hasselt
Vandaag was het weer heerlijk weer, niet te warm, niet te koud, en weinig wind.
We wilde naar Zwolle, wat een vaartocht van 3 km is, maar op de één of andere manier hebben we de afslag naar het centrum gemist, Jacob wilde niet meer terug varen, geen punt hoor dan varen we door naar Zwartsluis, ook leuk. In Hasselt een stop gemaakt om even brood te kopen en een rondje door het stadje te lopen, terug op de boot gelijk maar geluncht.
In Zwartsluis een nieuwe C-waterkaart gekocht, die van ons was uit 1998 en we miste toch een paar bruggen, boeien en een afslag, niet altijd handig. Ook dit stadje even doorgelopen, we kennen het wel maar blijft mooi. Vanavond gekookt en Jacob heeft wat kleine visjes gevangen, gewoon relaxt dus.

• 12 Juni 2015 - 06:41

Else:

Wat lekker dat jullie weer op reis zijn. Mooie foto's. Veel plezier!