17 juli - Reisverslag uit Workum, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 17 juli - Reisverslag uit Workum, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

17 juli

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

18 Juli 2015 | Nederland, Workum

Vrijdag 17 juli De weersvoorspellingen kloppen weer eens niet bij ons.
Vanmorgen wakker geworden met hele harde wind, niks geen 2- 3 maar 6-7 soms.
Maar goed de zon scheen, brood gehaald en krant, je kent het wel, bakkie en.. de zon gaat weg. Er komen boten van de plas terug, het is niet te doen met zoveel wind, dan veranderen wij ons schema maar, en gaan met de bus een dagje naar Hindelopen. Het wordt een belbus, de lijn bus is opgeheven. Keurig op tijd stappen we in en willen betalen, maar de chauffeur zegt: Ik heb geen kaartjes meer, ze zijn op dan hoef je ook niet te betalen. Nou ja, dat heb ik nog nooit meegemaakt, na een rit van ong.15 km stappen we in het centrum uit. Gelukkig gaat de zon weer schijnen, en is het aangenaam.
Stadje doorgelopen, ijsje gegeten, paling gekocht en om 16.30 werden we weer opgehaald (was de laatste bus) nu moesten we wel 1.10 pp betalen voor deze wereld reis.
Op de boot broodje paling gegeten, was heerlijk