5 juni - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 5 juni - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

5 juni

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

09 Juni 2015 | Nederland, Montfoort

Vrijdag 5 juni Superwarm weer 30 gr
Om 9.00 wilde we vertrekken en lagen we klaar voor de brug, maar helaas deze was defect, dat hebben wij weer. Uit de speaker klonk: Brug is in storing, monteur is onderweg, dit verhaal heeft bijna twee uur geduurd. Liggen wachten tot 10.45. Gelukkig hadden we zo hier en daar een goed gesprek, dat brak het wachten, en het weer was super.
V: 10.45 Haastrecht
A: 12.30 Montfoort
Er was plek genoeg aan het kantje van Montfoort, we lagen maar met 6 boten.
Mijn vriendinnetje van vroeger Janny Kalden gebeld die niet zo ver van de haven af woont. We kennen elkaar al vanaf ons 2e jaar. Ze kwam ’s middags met haar rollator lopen naar de boot en was helemaal kapot, het was veel te warm voor haar. Ze heeft COPD en dit was veel te warm voor haar. We hebben haar snel onder een boom geplaatst en wat te drinken ingeschonken, terug met drank had er een vogel iets vreselijks op haar arm, stoel en rollator gepoept, arme Janny.
Poosje zitten kletsen, was toch weer even gezellig, waarna ik stuk met haar terug gelopen ben.
Daarna met Jac. even stadje in geweest, ijsje gegeten en nog lang op het achterdek gezeten. ( ha, ha, Ronald)

• 09 Juni 2015 - 17:58

Henri :

Lache met die vogel,vond het gezellig zondag