6 en 7 juni - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 6 en 7 juni - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

6 en 7 juni

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

09 Juni 2015 | Nederland, Vianen

Zaterdag 6 juni gewoon heerlijk weer, zon maar niet zo bloed heet.
V: 9.00 Montfoort
A: 12.15 De Peiler/ Vianen

We begonnen deze dag met een verrassing, de hele boot was nl onder gepoept door de lieflijke vogels uit de boom. Gelijk maar schrobben want het lijkt wel kauwgom.
Vroeg vertrokken, heerlijke vaart gehad, met de aussies die voor de 2e dag achter ons aan vaarde,
Gezellige mensen.
In IJsselstein stond mijn nicht Mieke ons toe te zwaaien, erg leuk, daar heb je nou familie voor!
In jachthaven de peiler lekker in de zon gezeten, gekletst met gezellige buren links en rechts.
Om 20,00 naar boer Bertus gegaan voor een heerlijke eisbein en malse biefstuk.

zondag 7 juni 2015 lekker zonnetje 18-20 gr

V: 12.30 Vianen
A: 15.30 Maurik

Vanmorgen koffie visite gehad op de haven van Henri en Mirjam, gezellig.
Daarna vertrokken zij naar de macro om bbq eten in te slaan, wij varen naar het eiland van Maurik voor een plaatsje en gaan dan bij broer en schoonzus het vlees helpen op te eten.
Ze hadden nog een stel vrienden op het eten, en het was erg gezellig. Veel gekletst over vissen en paarden maar ach dat mag ook wel eens.
We werden 21.30 weer netjes met de auto naar de boot gebracht, hebben niet meer op het dek gezeten, was frisjes.
Henri en Mirjam nog bedankt voor het eten en de taxi maaie verzorging! Was super!!!

• 10 Juni 2015 - 07:18

Mieke:

Ik wens jullie een heerlijke vaarvakantie door Nederland. En leuk dat ik even vanaf d kNt in Ijsselstein gezwaaid heb. ;-)!