dag 28 - Reisverslag uit Barger-Compascuum, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu dag 28 - Reisverslag uit Barger-Compascuum, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

dag 28

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

30 Juni 2015 | Nederland, Barger-Compascuum

zondag 28 juni 2015 Weer mooi weer tot 16.00 daarna een regentje tot 17.30

V: 9.20 oosterhesselen
A: 14.30 Barger compascuum.

Lekker op tijd vertrokken, de boodschappen zijn binnen, de schipper is wakker dus wat let ons.
We hebben het telefoon nummer van de volgende brugwachter gekregen, zodat ze voor ons naar de brug toe kan komen. We varen met een rustig gangetje langs de kolossale boerderijen die allemaal even mooi en netjes zijn, de gigantische tuinen zijn om door een ringetje halen, prachtig.
Om half drie komen we op een rustig plekje waar we met zes boten in een kom liggen. Gezellige buren en stroom. Dat hebben we wel weer even nodig om wat te strijken en te stofzuigen en de accu’s op te laden. Na een uurtje gaat het regenen, jammer maar het was een prachtige dag.