15 juli - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 15 juli - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

15 juli

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

15 Juli 2015 | Nederland, Bolsward

en nu ga ik maar eens ouderwets een café met wifi zoeken, moet echt wat zaken regelen en zit al een V: 11.00 sneek
A: 1 3.45 Bolsward

We draaiden de sleutel van de motor om en prompt ging het regenen, toch maar gaan varen,
Door het wachten voor de brug vaarden we met meerdere boten achter elkaar, de voorste was vreselijk traag en wist niet wat hij wilde, aanleggen, of niet aanleggen, fenders allemaal naar buiten, en fenders allemaal weer naar binnen, het schoot niet op.
Na een uurtje kachelen waren de bruggen weer aan de lunch toe dus uurtje liggen wachten.
In Bolsward een plekje gezocht. Lagen net toen er een huurboot vlak langs ons vaarde, ik stond achterop en dacht al als dit maar goed gaat. Ons voorbij knalde hij met een rot gang op de kade, hij kwam helemaal uit het water van de klap. Maar hij ging weer verder met vast een ontiegelijke schade. Bij ons loopje zagen we verderop door een brug heen een mooier plaatsje, vlug terug gelopen want 16.15 zijn ze weer een uur dicht!!??
Dat ging net, en nu liggen we naar ons zin. Stad ingelopen, beetje geshopt, bakkie en biertje gedaan. Aan boord gegeten week zonder.

• 16 Juli 2015 - 19:01

Mieke:

Ook wel gewassen toch? liggen jullie aan het park? Hele mooie Jumbo supermarkt daar. Verkopen ze spare ribs......