1 en 2 juli - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 1 en 2 juli - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

1 en 2 juli

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

03 Juli 2015 | Nederland, Ter Apel

Woensdag 1 juli heel warm 34 graden
Even naar dit dorpje gefietst en een afspraak bij de kapper gemaakt voor morgen ochtend.
Verder zeer weinig gedaan, ’s middags op terras in de haven gezeten, en weer terug onder de bomen.
’s Avonds stukje gelopen, en tot laat op het dek gezeten. (ja, nog steeds Ronald)

Donderdag 2 juli nog warmer vanmiddag 38 graden puf puf
Geen weer om te varen we blijven hier nog maar een paar dagen liggen totdat het wat koeler wordt. Het is hier best gezellig met die Leienaren.
Vanmorgen eerst naar de kapper geweest, dat ziet er weer een beetje uit nu.
Aan boord gekomen, bakkie gedaan en een hapje gegeten.
Voor vanmiddag was de planning om een zwembad op te zoeken, alles klaar, tassen gepakt Jacob zat al op zijn stalen ros, ik volgde maar had een lekke band, ja hoor, weg zwemplezier.
De buurman bood uitkomst door zijn fiets uit te lenen, opnieuw gestart en zwembad gevonden. Prachtig bad met heel groot grasveld en veel bomen allemaal geweldig, de entree van drie euro konden we ook nog net betalen, lekker plekje gevonden tussen de jeugd en bakvissen, jeemig we waren echt opa en oma, de hoogste leeftijd was een jaar of 16, maar goed we hadden veel bekijks van giechelende meiden maar we hebben mooi gezwommen.
Terug gekomen hebben we gegeten op de haven, lekker makkelijk, terug bij de boot, ja toch maar weer lekker buiten gezeten.

• 03 Juli 2015 - 15:01

Janny:

Hoi Gerda en Jacob.
    Fijn dat jullie het ondanks de hitte het nog steeds naar je zin hebben. Het is wel extreem heet. Nog een plezierige vaart en veel drinken he!! Groetjes Janny