3 juli - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 3 juli - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

3 juli

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

03 Juli 2015 | Nederland, Ter Apel

vrijdag 3 juli 2015 iets minder warm dan gisteren vanmiddag 29-30 gr.

Liggen nog steeds in Ter Apel, beetje gepoetst, gerommeld, stukje naar dorp gefietst en verder kalm aan gedaan.
Afgelopen nacht hebben we twee flinke regen en onweersbuien gehad, (ik heb ze gemist, slaap s nachts)veel inslagen in huizen, het internet lag er uit, en veel bruggen werkten niet door inslag, de mensen hadden uren liggen wachten voor de brug weer open kon. Ook Leo en Ingrid Colijn hadden deze pech maar om een uur of vijf kwamen ze bij ons aan de steiger liggen, gezellig, we hebben nu een leuk rijtje 2x Leiderdorp-Noordwijkerhout en Hillegom.
Eind van de dag weer biertje gehaald bij de kantine, daarna heeft Jacob zijn eisbein gegeten, het is hem prima bevallen.

• 07 Juli 2015 - 07:45

Rinus En Joke:

Lekker eisbein mit sauerkraut....ga ik ook weer een keer klaar maken.
    Wij hebben wel een hoop wind gehad....maar geen onweer.
    het is nu weer lekker....niet te warm...gewoon lekker.