4 juli - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu 4 juli - Reisverslag uit Ter Apel, Nederland van Jacob en Gerda Uittenbogaard - WaarBenJij.nu

4 juli

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Jacob en Gerda

07 Juli 2015 | Nederland, Ter Apel

Zaterdag 4 juli weer prachtig weer rond de 34 graden en droog.

De ochtend routine gehad, daarna ben ik alleen naar het dorp gefietst, we hebben nog maar één hele fiets en één met een lekke band, deze is natuurlijk nog niet geplakt, maar ik vind het ook wel lekker om even alleen te gaan winkelen.
Veel mensen knopen een praatje aan en dat is heel leuk. Bij de Jumbo had ik teveel boodschappen en geen mandje, toen kwam een meisje van een jaar of 10 vragen of ze me kon helpen. Heel lief, hier worden de bejaarden tenminste nog geholpen en in ere gehouden. De middag was weer aardig warm, nog één wasje gedraaid en de krant gelezen.
Om zes uur hadden we met veel boot eigenaren een BBQ, er was een dikke 30 man en erg gezellig. Het vlees was heel goed en alles er om heen was ook prima.
Op de boot nog een poosje buiten gezeten, heerlijk.